lørdag 30. juni 2012

Hentesettet er valgt

Endelig, for en liten stund siden klarte jeg å bestemme meg for hvilket sett jeg skulle lage til hentesett til lillegutt i magen.

 18-1.jpg
(Bildet er lånt fra Garnstudio.com)

Dette settet fra Drops, strikket i Baby Alpaca Silk. Jeg skal gjøre litt endringer, så det passer bedre til gutt. Syns det er litt mye blonder på det sånn som oppskriften er. Det er takket være Ravelry at jeg kom fram til dette settet, for jeg hadde nok aldri tenkt ut de forandringene selv. Jeg har sett settet flere ganger når jeg har sett igjenom oppskriftene fra Drops, men aldri kikket to ganger på det. 

Jeg har så vidt begynt på jakka, i lyseblå farge. Nå er det dette som skal prioriteres, og jeg håper jeg blir ferdig før noe annet blir påbegynt. 

Ellers er det mye som er startet på, men lite som er fullført. Får bare få opp farten, for i morgen er jeg 28 uker på vei, og tiden går jammen fort. 


Ønsker alle som titter innom en riktig fin helg 


1 kommentar:

  1. SÅ mye flott du allerede har strikket til lillegutt! Gleder meg til å se din versjon av dette settet... enig i at det må til litt justeringer til en liten gutt;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :-)